donderdag 16 juli 2015

... Delfts blauw

Bij dezelfde kraam waar Caroline haar olifantje vond, vond ik voor Alexandra een totaal ander stofje.
Delfts blauw aardewerk op tegeltjes met een romantische touch.
Ze bekeek het eens en zwichtte voor het plaatje met de dame: dat moest het middelpunt worden.



Bij deze print kon ik een stuk economischer met de stof omgaan!

Afwerken, een ritsje in de zijkant (niet blind maar wel wegvallend)
en het kind was helemaal tevreden.

Ik vind dat het een origineel rokje geworden is.

3 opmerkingen:

  1. Wauw toffe stof! Leuk voor een rok maar ook tof voor tas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oorspronkelijk zag ik er ook een tas in ;-) maar soms loopt het anders (gek genoeg).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die stof zoek ik voor een rokje XL

    BeantwoordenVerwijderen