vrijdag 10 april 2015

... een blog in april

En wat doe ik zoal in april?
Niet naaien, want wat er ook geleverd werd, geen Pfaff Select 4.2
Die komt maar niet binnen bij de naaimachinewinkel. Dat vond ik nogal vervelend, maar op het moment heb ik helemaal geen tijd om te naaien: ik blog.

Niet hier, want hier is het (als naai blog zijnde) behoorlijk stil, maar op het tijdelijke blog van de basisschool is het een drukte van belang met twee(!) blogberichten per schooldag.
Het jaarlijkse cultuurproject is losgebarsten, wat twee weken thema-activiteiten inhoudt.
Geïllustreerd met een blog en video vertoning tijdens de afsluiting.

Dus ben ik  grote delen van de dag druk bezig met foto-, video- en blog activiteiten.
De teksten worden door een andere moeder lees gewillig slachtoffer geschreven.
En een lol dat we hebben! Net of we op de middelbare school een schoolkrantje in elkaar draaien.
Laten we het er maar op houden dat ik volop geniet van de lagere school tijd van de kinderen.

Nieuwsgierig geworden?
Neem gerust eens een kijkje...

2 opmerkingen:

  1. Jee...dat duurt lang zeg, die machine...BALEN! Maar goed... Zo n basischool houdt je lekker bezig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en ik ben een gewillig slachtoffer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen