zaterdag 29 november 2014

Best wel gekke groente 6

Nét toen ik dacht dat ik niet zoveel gekke dingen meer bij de groentekraam zou tegenkomen, viel mijn oog op dit:


Een dragonfruit of drakenfruit. Zelden zo'n toepasselijke naam gehoord.
Dat moest ik natuurlijk proberen. Dat mijn dochters avontuurlijke eters zijn, is in zo'n geval mooi meegenomen. Hoewel ze een verrassing in petto hadden: ze kenden het al.
Vorig jaar had een klasgenootje het meegenomen om de klas te laten zien en te laten proeven.
Tja, daar sta je dan.
Gelukkig wilden ze deze ook nog wel opeten, hoewel de oudste van het stel bedankte.
Nee, ook deze keer hoefde ze na een proefhapje niet meer. Want hoewel de smaak op kiwi leek, was het toch niet zo lekker als kiwi.
Nou ja, de andere twee (en de man des huizes) aten het wèl, dus dat is geen slechte score.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten