donderdag 10 juli 2014

... nog wat erbij

In de grote oranje (ok, terrakleurige) tas maakte ik geen binnenzak.
Om toch wat mee te kunnen nemen maakte ik nog snel een compleet bijpassend etui....
Wat gevuld geleverd wordt, maar natuurlijk ook zeer geschikt is voor bankpassen, sleutels en een telefoon....

In de stoffenzaak vond ik een zacht oranje en taupe art nouveau achtig printje op een soepele (voering?) tricot.  Heerlijk zacht en soepel, precies goed voor een shawl.


En aangezien ik al een half jaar om dit stofje draaide (en maar niet kon bedenken wat ik er mee kon maken) maakte ik er ook één voor mezelf.
Net als het etui. Dat ik toch prefereerde in een iets - wat zal ik zeggen - gedekter stofje.


Stoffen:
Oranje canvas - De Stoffenkraam
Rood-Wit-Blauw Leeuwenstof - De Stoffenkraam
Gebloemde stof - De Stoffenkraam
Bruine stof met oranje vogel, Stenzo - De Stoffenkraam (rest van dit rokje)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten