dinsdag 12 november 2013

... de UITSLAG!!!

Tadaaaa... het is 12 november, dus tijd voor de give-away uitslag!

Allereerst wil ik iedereen die meedeed bedanken voor alle stemmen.
Ik heb het vermoeden dat er flink gestemd is, maar dat niet iedereen voor de prijs wilde meedoen, want het aantal stemmen is behoorlijk gestegen.
Nu moet ik zeggen dat ik tegelijkertijd mijn studerende neefjes (die een zwak voor hun nichtjes hebben en over het algemeen gewoon heel lief zijn) heb gevraagd te stemmen via hun niet geringe aantal browsers, smartphones en andere electronica waar 21 en 19 jarige jongemannen het patent op lijken te hebben.
Bovendien zou het zomaar kunnen dat er nog meer 'studentenhuis' stemmen binnen zijn gekomen.

In ieder geval zijn de dames vanaf positie 16 met 22 stemmen behoorlijk gestegen.
Aangezien we dit weekend naar Museum De Cruquius gingen (echt een héle leuke living history tour op zondagmiddag!) en de dames een rapportje invulden, staan ze als de site bijgewerkt is met 12 inspecties x 68 stemmen = 816 punten = plaats 10!
Net binnen de top 10 dus. Ze zijn echt héél opgetogen!!

Maar dan nu - de winnaar.
Ik telde hieronder 15 uitgebrachte stemmen en maakte evenveel briefjes.
Madeleine trok deze ochtend vóór schooltijd een lootje en de winnaar is......
MaMarieke!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!
Als je me via  p(vul hier de rest van mijn voornaam in)willems(apestaart)hotmail(punt)com je adres stuurt, gaat het pakket naar je op de post.

Maar...... Marieke gaf in haar reactie al aan dat zij alleeen de knoopjes zou willen hebben.
Dus hebben we TWEE winnaars. De tweede winnaar krijgt de rest van het pimp-pakket vanwege haar enthousiasme. Zij presteerde het om zes (!) stemmen uit te brengen.
Dus ook  KYRA is een winnares. Ook jij van harte gefeliciteerd.
Ik stuur je in de loop van de dag een mailtje. 

Enne - de museumkids wedstrijd loopt nog tot 7 mei 2014.
Blijf gerust stemmen! Of zal ik in het voorjaar nog een keertje een stem-give away doen?
Wat zouden jullie dan willen winnen?

4 opmerkingen:

  1. :) :) :) wat leuk!!!! Oh die knoopjes vond ik zo lief..... joepie! Dank je Kyra jij ook gefeliciteerd, ik hoop dat jij er iets leuks mee gaat doen. Petra ik stuur je een mail :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vergeet ik helemaal te zeggen dat het wel super tof is dat je meiden zo gestegen zijn! Ga lekker zo door en musea bezoeken is ook gewoon geweldige bezigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zit in de post hoor! Ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd mariekerke!!!
    Ik ben je zo dankbaar dat je alleen de knopjes wilde daardoor heb ik de rest kunnen winnen en kan ik het prinsen jurkje voor de jolina pop waar ik mee bezig was helemaal versieren.
    En petra ook super bedankt.
    Xxx kyra

    BeantwoordenVerwijderen