zondag 16 juni 2013

... 250!!! - Tijd voor een give-away


Bijna twee jaar bloggen = 250 blogberichten - meer dan 25.000 (!) pageviews - 33 volgers.
Wauw! Wie had dat gedacht...
Vorige week passeerde deze teller-stand

Hoog tijd voor een give-away zou ik denken.  Wat valt er te winnen?
- een rol 'happy birthday' washi tape, omdat we allemaal wel eens jarig zijn (of iemand kennen die jarig is)
- 30 lange en dikke spelden met een blaadje als knop
- 2 sets naaibare magneetsluitingen
- 12 bloemige houten knopen

En..... een meter van dit feestelijke stofje:

Veranda van Ro Gregg voor Northcott Fabrics (soepele quiltstof dus 1,10 breed)

Spelregels:
1/ laat hieronder een berichtje achter
2/ volger zijn van mijn blog telt voor een extra stem - meld dat dan in je reactie
(volger zijn is dus niet verplicht, zeg ik als verstokt 'lurker')
3/ voel je vrij om de give away op jouw blog te linken.....


 Maandag 1 juli  
trek ik een winnaar en stuur ik een berichtje via de volgersknop 
(let dus op of er een emailadres aan je profiel gelinkt is....

20 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik doe mee! Volger was ik al hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ding graag mee :) . Volgen deed ik je al haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg , ik doe graag mee, de magneet sluitingen zijn leuk!
    Gr Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Ik doe mee hoor.
    Volger ben ik al.
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik lees regelmatig mee. Volgen worden lukt niet via mijn telefoon dus dat moet nog gebeuren: nu een extra stok achter de deur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je 2 jaar bloggen en al die pageviews, wauw!!!
    Ik doe heel graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, helemaal leuk, thanks voor de tip :-) Ik dacht dat ik je al volgde maar volgens mij heb ik dat gedaan met bloglovin. Afijn, nu ook hier aangemeld, zie ik mijn fotootje er ook bij.
    Natuurlijk waag ik een kansje. Ik zet even een linkje op mijn blog en hopelijk komen er wat meer volgers bij! Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig! Ik heb geen Bloglovin' linkje staan, maar het blog is wel in de lijsten te vinden, dus dat zou goed kunnen.

      Verwijderen
  8. Hoi je hebt er weer een enthousiaste volger bij hoor kwam je bedankpotten voor de juf tegen op pinterest super idee.
    succes met je blog ga eens lekker lezen
    groetjes Mariëlle (kei hip blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik doe graag mee... Mijn man werkt in de koffiebranche,dus dat stofje winnen zou geweldig zijn!
    Volger ben ik al een tijdje, ik zal ook een linkje op onze blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag je blog en ben meteen volger geworden, dat me deze nooit eerder opgevallen is .... tssss
    de stand nu 25828 pagevieuws! wow!
    En 37 leden! Nice!
    Wat een super leuk stofje, en ik ga even rondneuzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke give away, ik doe graag mee. Heb me ook aangemeld als volger. Heb je blogje pas ontdekt. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier ook een nieuwe volger bij! Ik doe graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee en je hebt er weer een volger bij!!

    Groetjes Linda
    Www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh god, ik ben GEK op alles uit het pakketje! Ik doe dus zeker mee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hey Petra, dankjewel voor je berichtje op m'n blog... En superleuk deze give-away, dus ja ik doe graag mee :-) En volgertje was ik al, hè :-)

    Ik zet meteen ook een link op mijn blog naar de jouwe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En weer een nieuwe volger. Ik zet zo effe een linkje op mijn blog. en ik doe graag mee aan je give away. Groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I'm a follower.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...

    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    follower: sabo eva

    with love

    Hugs

    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is 1 juli en de give-away is nu gesloten!

    BeantwoordenVerwijderen