vrijdag 28 juni 2013

... maakte stempels

Lang, lang, lang geleden, toen ik nog een tiener was (ja, u bent nu verzeilt in een aflevering van 'oma vertelt') had ik een stempelmanie. Eigenlijk begon het met een stempeltje dat ik van de goede sint kreeg toen ik een jaar of 9 was. (die goede sint was één van mijn grote zussen die in Amsterdam studeerde en Posthumus in de Sint Luciënsteeg had ontdekt...).
Tijdens mijn middelbare schooljaren werden heel wat gummen met behulp van een afbreekmesje tot stempel omgevormd.

En wat kwam ik tegen bij het opruimen van de spullen die in de bermudadriehoek stonden?
Juist, de doos met oude stempels. In verrassend goede staat nog.
Aangezien ze me op het moment in blogland om de oren vliegen, laat ik ze hier ook even zien.
Volgens mij weet ik wel wie bij mij in huis de ballerina stempel wil gaan gebruiken!

3 opmerkingen: