zaterdag 23 maart 2013

... een herstelatelier?

Na de kniestukken van vorige week, en de applicaties die ik de week dáárvoor aanbracht, dacht ik voorlopig klaar te zijn.
Maar nee:

Zondag
- herstelde ik een jaslusje in een winterjack (zoals ik de week daarvoor ook al in een ander jack gedaan had);

Dinsdag
- waste ik direct na school met de hand de verf van de in de kleuterklas geverfde paaseieren uit een lichtroze gebreid vestje;

Woensdag
- verving ik een verloren knoop aan de zwarte jas van Caroline;
- naaide ik een lusje vast voor Alexandra;

Donderdag
- herstelde ik een vers-gevallen gat in de broek van Madeleine;
- appliceerde ik een patch op de mouw van het shirt van de man-des-huizes;
- naaide ik een losse knoop vast aan de zwarte jas van Caroline (haar jas is niet blij met het onophoudelijk koproldraaien op het klimrek)
- naaide ik verloren knoopjes aan een ander shirt van de man-des-huizes.
(En maakte de schaatsen schoon, vette ze in en borg ze op aangezien de ijsbaan nu definief dicht is en plastificeerde 20 boeken voor de schoolbibliotheek)

Gek genoeg ligt mijn eigen kleding nooit op de herstel-stapel....

Gelukkig weet ik goed de weg op Ebay....
... zodat vanuit Thailand een patch met een favoriet koffiemerk geleverd werd.

En die broek? Die kwam ook prima door de keuring!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten