donderdag 6 december 2012

... de verbouwing 5 - Kussentjes!

Kan een grote meisjes kamer eigenlijk wel zonder kussentjes?
Volgens mij niet. Ik maakte hoezen voor een 50x50 (I.kea Granat) kussen om onder het bed op te kunnen zitten en voor twee 40x040 sierkussentjes (van de A.ction a 1,69 p.s.).

Ik gebruikte ieders stofje in combinatie met fleece aan de onderkant.
Voor de één uit een fleeceplaid van de Z.eeman (is echt goedkoper dan een meter in de stoffenzaak) en voor de ander van de I.kea.

Echt een héérlijk project: uitrekkende fleece op gladde satijn stikken. brrrrr
(Ik vind dit stofje zóóó ontzettend fout - maar Alexandra is er echt weg van)

Gelukkig was deze combinatie beter: katoen en een stevigere fleece.
Caroline zag het schulprandje aan de plaid en vond dat zo mooi . Dus heeft zij een extra randje op het kussen.
Kijk, van deze combinatie wordt ik vrolijk....


1 opmerking: