zaterdag 18 februari 2012

... znok

Kent u ZNOK?
Ik niet, maar als je de Ottobre leest, kom je wel eens stofjes van dit Zweedse merk tegen.
In blogland zag ik allerlei producties met Znok-stof, vooral vanuit België.
Maar ja, daar zijn ze sowieso veel beter voorzien van stofjes. Daar kun je ook Liberty stofjes kopen, die in Nederland toch wel heel schaars zijn.

Maar goed - terug naar het onderwerp.
Znok heeft een schattig stofje met een olifant er op. Als je naar de wimpers kijkt, is het volgens mij (en belangrijker - volgens Caroline) een meisjesolifant. En dat is dan weer perfect als je dochter als belangrijkste knuffel een olifant heeft.
Zie hier Caroline met Ollie en een heleboel mini-Ollies.
Volgens mij kan dat best nog voor een net-zeven jarige.
(alleen jammer dat ik vandaag alweer een winkelhaak op het zitvlak van deze rok ontdekte - ik heb een wildebras-in-rokkenfase).

3 opmerkingen:

  1. Prachtige t shirt! Znok heeft mooie tricots en ook deze olifanten versie is beeldig!
    Leuke blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal!!!Ik kwam op je blog terecht omdat ik op zoek was naar een zwemzak. Mooie creaties allemaal.Zo een 30 jaar geleden, knutselde ik ook wat af, eerst met de nichtjes en dan voor mijn eigen kinderen.
    Ik geniet er nog steeds van en ben echt in de wolken dat de jonge moeders zo creatief zijn. De naaien, breien haken....ik geniet er echt van.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Mija: dank je wel voor je complimenten!
    Ik denk dat het een geval is van jong geleerd, oud gedaan. Ik heb het allemaal geleerd van mijn moeder, en nu geef ik het weer door. En zo hoort dat natuurlijk ook...

    BeantwoordenVerwijderen